ООО "ЛАКИ ИНВЕСТ"

ООО "ЛАКИ ИНВЕСТ"

Главная » 2012 » Март » 21 » Відділення АПУ у Харківській області представило проект стандартів юридичного обслуговування клієнтів
09:49
Відділення АПУ у Харківській області представило проект стандартів юридичного обслуговування клієнтів
1472
ХАРКІВ – 23 червня 2011 року. Відділення Асоціації правників України (АПУ) у Харківській області представило проект стандартів юридичного обслуговування клієнтів. Документ був підготовлений ініціативною групою на чолі з Максимом Селівановим (ЮФ Arbitris) та винесений на обговорення членів відділення.

Основні положення проекту Стандартів юридичного обслуговування клієнтів викладені таким чином:

Турбота про клієнта

Ці стандарти направлені на поліпшення якості роботи юридичних фірм та індивідуально практикуючих юристів і є мінімальними вимогами до рівня сервісу, який має надаватися клієнту при здійсненні юридичного обслуговування.

Стандарти також призначені для інформування клієнта про рівень сервісу, на який він має право розраховувати, звертаючись до юридичної фірми або до юриста. Тому дані стандарти повинні бути розміщені в офісі юридичної фірми / юриста на видному місці або видаватися кожному потенційному клієнту при його зверненні до фірми / юриста. Якщо фірма / юрист мають власний веб-сайт, то стандарти також повинні бути розміщені на сайті.

Стандарт отримання нового замовлення

У разі надходження нового замовлення (телефонний дзвінок, е-пошта, факс, лист) юрист протягом 24 годин з моменту отримання повідомляє потенційного клієнта:

- про отримання запиту і можливість (неможливість) надання послуг. За  необхідності запитується додаткова інформація або документи. Якщо юрист відмовляється від справи, бажано порекомендувати юриста, який може надати необхідну послугу;

- спосіб визначення гонорару (погодинна оплата, фіксований гонорар, гонорар за успіх) та інші умови оплати (строки, вимога передоплати тощо);

- орієнтовний бюджет проекту (витрати, які може понести клієнт за винятком гонорару);

- про юристів, які вестимуть справу (стаж роботи, інформація про освіту).

При отриманні замовлень юрист не повинен надавати негативні відгуки про інші юридичні фірми чи юристів.

Юрист має повідомити клієнта, якщо попереднє ознайомлення зі справою, складання плану роботи або перша консультація є платними.

Клієнт має право знати про залучення третіх осіб (підрядників) для виконання робіт по справі.

Юрист має право відмовитися від виконання замовлення при отриманні інформації про те, що аналогічне замовлення було передано іншій фірмі або юристу (за винятком замовлення щодо отримання консультацій або складання правових висновків).

Стандарт взаємодії з Клієнтом

Юрист відповідає на будь-який лист, е-пошту або факс протягом одного робочого дня; якщо лист, е-пошта або факс надходять після 14.00, відповідь має бути направлена не пізніше 14.00 наступного робочого дня.

Юрист постійно інформує Клієнта про хід роботи над проектом / справою. Періодичність і форма надання інформації узгоджується з Клієнтом заздалегідь. У разі виникнення  будь-яких нових обставин, Клієнт повинен бути поінформований про них негайно.

Після будь-якої наради / телефонної розмови з клієнтом або іншими особами з питань справи, юрист складає протокол (звіт) і направляє його Клієнту. У протоколі (звіті) повинні бути зазначені питання, що обговорювалися та прийняті рішення.

Юрист приймає або передає будь-які документи за описом.

Юрист постійно знаходиться на зв'язку (мобільний телефон, електронна пошта). Якщо з якої-небудь причини юрист не доступний для здійснення комунікацій (відсутність телефонного зв'язку, доступу до пошти), він повинен зробити все можливе, щоб поінформувати про це клієнта завчасно з наданням інформації про період відсутності та про осіб, до яких можна звернутися з приводу обслуговування в разі потреби.

Просмотров: 652 | Добавил: Лаки | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
1 Yurist  
1
Дуже класні стандарти...потрібно було вже давно уніфікувати вимоги до надання юридичних послуг! Обов'язково запровадимо у нас на підприємстві!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]